بررسی و خرید اسکوتر و اسکیت
نوشته شده توسط : سحر

خرید کفش اسکیت

 

همانطور که می‌دانید، اسکوتر‌ها به دو صورت برقی و غیر برقی وجود دارند، اسکوتر‌های برقی وسایلی هستند که با استفاده از باتری و شارژ برقی کار می‌کنند. امروزه در شهر‌های پیشرفته اسکوتر‌ها طرفداران زیادی یافته‌اند، به طوری که این وسیله جایگزین دوچرخه و موتور شده است. برای خرید اسکوتر برقی باید دقت داشته باشید که این اسکوتر‌ها به طور کلی دو نوع هستند، این شما هستید که برای خرید آن باید بین دو نوع خود تراز و روروک یکی را انتخاب کنید. بهتر است قبل از خرید اسکوتر ویژگی‌های هرکدام را بررسی کنیم. اسکوتر برقی خود تراز از پلاستیک فشرده ساخته است که باتری‌های قابل تعویض 20 سلولی، ولتاژ خروجی 36 ولت دارند. در خرید کفش اسکیت اسکوتر برقی خود تراز باید به قطر چرخ توجه کنید. قطر استاندارد برای اسکوتر برقی خود تراز بین 170، 200 یا 250 میلی‌متر است. اسکوتر‌ها معمولا آپشن‌های مختلفی نظیر قابلیت پخش موسیقی، ال ای دی در کناره‌های دستگاه و ... دارند. ما به شما خرید اسکوتر مطابق با بودجه خود پیشنهاد می‌دهیم. برای خرید اسکوتر روروک، می‌توانید آن را در سه جنس آلومینیوم، فولاد و تیتانیوم تهیه کنید. اگر برای کودکتان قصد خرید اسکوتر دارید، باید این مژده را به شما بدهیم که اسکوتر روروک مدل‌های سه و چهار چرخ مخصوص کودک نیز دارد. شما برای خرید اسکوتر با توجه به سلیقه و نیاز خودتان مدل، طرح و رنگی را که به آن علاقه دارید، انتخاب کنید.

عوامل موثر بر قیمت اسکیت دخترانه

اسکیت‌ها مدل‌های مختلفی دارند. اما همیشه مشخصات فیزیکی هر اسکیت روی قیمت آن تاثیر دارد. ما در ادامه به بررسی عواملی که بر قیمت اسکیت دخترانه تاثیر می‌گذارد، می‌پردازیم. یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار بر قیمت اسکیت دخترانه، فریم اسکیت است. فریم اسکیت در سه جنس آلومینیوم، فایبر گلاس و منیزیم وارد بازار می‌شود. اگر قیمت اسکیت دختره برایتان اهمیت زیادی ندارد و به دنبال اسکیت با کیفیت هستید، باید اسکیت با فریم آلومینیوم خریداری کنید. این اسکیت‌ها سخت هستند و قابلیت ارتجاعی نیز دارند. بلبرینگ هم بر قیمت اسکیت دخترانه موثر است. بلبرینگ‌های با کیفیت بالا، از جنس فولاد کروم هستند و وزن کمی دارند. آنچه که امروزه بر قیمت اسکیت دخترانه موثر‌تر است، برند آن اسکیت است. هر برندی با ارائه طرح و رنگ‌های جذاب و قابلیت‌های کوچک، سعی در پیشی گرفتن از دیگری دارد. برند‌های هایک (Hayic)، هد (Head)، سبا (SEBA)، لبدا و ... از برند‌های خوب و معروف اسکیت هستند. وابسته به برندی که خریداری می‌کنید، قیمت اسکیت دخترانه متفاوت است.

نوبت خرید کفش اسکیت

برای خرید کفش اسکیت مناسب و استاندارد، ابتدا تحقیقات لازم راجع به برند و مدل هر اسکیت جمع آوری کنید، سپس مدلی که مناسبتان است را خریداری کنید. هر مدل از اسکیت ویژگی‌های متفاوتی دارد. شما باید به عواملی چون کیفیت کلی کفش اسکیت، برند و جنس آن، بند و بست کفش اسکیت و انعطاف پذیری آن توجه کنید. برای خرید کفش اسکیت مناسب خودتان، باید بدانید هرچه چرخ اسکیت بزرگتر باشد، سرعت اسکیت بالاتر می‌رود؛ بنابراین اگر تازه کار هستید، ما به شما خرید کفش اسکیت با قطر بین 60 تا 80 میلی متر که سرعت کمتری دارد، پیشنهاد می‌کنیم. از دیگر عواملی که باید در خرید کفش اسکیت مورد توجه همه باشد، سایز آن است. بهتر است کفشی با قابلیت تنظیم خریداری کنید. یکی از مواردی که ممکن است هنگام خرید کفش اسکیت کمتر به آن توجه کنید، جنس داخلی کفش است. حتما هنگام خرید دقت کنید که جنس داخلی اسکیت خوب باشد تا دچار مشکل و آسیب جسمی نشوید.




:: برچسب‌ها: خرید اسکوتر,قیمت اسکیت دخترانه,خرید کفش اسکیت ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 0 0 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: